Electronic

Το 61% των νέων DJs πιστεύει πως οι αριθμοί στα social media μετράνε περισσότερο από την μουσική ικανότητα

today25/04/2025 2

Φόντο
share close
AD

Ένα παρόμοιο ποσοστό αισθάνεται επίσης ότι η σκηνή της ηλεκτρονικής μουσικής είναι ένα «κλειστό κλαμπ».

Μια νέα έρευνα έδειξε ότι το 61% των ανερχόμενων DJ πιστεύει πως οι αριθμοί στα social media «μετράνε περισσότερο» από τη μουσική ικανότητα.

Το International Music Summit πραγματοποιείται αυτή την περίοδο στην Ίμπιζα, μια παγκόσμια διάσκεψη για τη βιομηχανία της ηλεκτρονικής μουσικής. Μία αναφορά, που εκδόθηκε από την Pete Tong DJ Academy, βασίστηκε σε έρευνα με 15.000 DJs και παραγωγούς, αποκαλύπτοντας τις τρέχουσες αντιλήψεις καλλιτεχνών και στελεχών του χώρου.

Ανάμεσα στα πιο αξιοσημείωτα ευρήματα της έρευνας, όπως αναφέρει το Mixmag, είναι ότι το 61% των ανερχόμενων DJs και παραγωγών συμφωνεί με τη δήλωση: «Αισθάνομαι πως σήμερα οι αριθμοί στα social media μετράνε περισσότερο από τη μουσική ικανότητα».

Τα συναισθήματα αυτά αποτυπώνονται χαρακτηριστικά από έναν ανώνυμο 24χρονο DJ και παραγωγό από τη Γαλλία, ο οποίος δηλώνει: «Κάθε ανάρτηση στα social media μοιάζει με τεστ. Αν δεν πάει καλά, νιώθω αποτυχημένος».

Άλλα αποτελέσματα της έρευνας περιλαμβάνουν το εύρημα ότι το 62% των νεαρών DJs και παραγωγών περιγράφει τη βιομηχανία της ηλεκτρονικής μουσικής ως ένα «κλειστό κλαμπ», ενώ το 52% αναφέρει ότι έχει βιώσει «άγχος ή εξουθένωση» και το 31% έχει σκεφτεί να εγκαταλείψει τον χώρο μέσα στους τελευταίους 12 μήνες.

Θετικά συναισθήματα για την κατάσταση της βιομηχανίας ήταν πιο σπάνια, με μόλις το 35% να δηλώνει ότι πιστεύει πως «αν επιμείνεις και δείξεις ανθεκτικότητα, θα τα καταφέρεις».

Σε άλλα σημεία του συνεδρίου, οι προοπτικές για τη βιομηχανία της ηλεκτρονικής μουσικής εμφανίζονται πιο αισιόδοξες, καθώς τα βίντεο με το hashtag #ElectronicMusic στο TikTok ξεπέρασαν για πρώτη φορά το 2024 εκείνα των κατηγοριών indie και rap.

Ο επικεφαλής συνεργασιών της πλατφόρμας για το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία, Toyin Mustapha, δήλωσε: «Οι χρήστες του TikTok τείνουν να προσθέτουν ετικέτες στα είδη μουσικής, ειδικά σε είδη όπως η ηλεκτρονική μουσική. Αυτό δείχνει την κοινότητα που προσπαθούν να χτίσουν και της οποίας αποτελούν μέρος και η ηλεκτρονική μουσική είναι βαθιά συνδεδεμένη με την έννοια της κοινότητας.»

Παράλληλα, αποκαλύφθηκε ότι η παγκόσμια βιομηχανία της ηλεκτρονικής μουσικής απέφερε έσοδα 12,9 δισεκατομμυρίων δολαρίων τους τελευταίους 12 μήνες, σημειώνοντας αύξηση 6%.

Η αναφορά δείχνει ότι η αξία της βιομηχανίας αυξήθηκε από τα 12,5 δισεκατομμύρια δολάρια το 2023, και αποδίδει την άνοδο αυτή στα φεστιβάλ και τις εισόδους σε νυχτερινά κλαμπ. Επισημαίνει επίσης ότι το 2024 η ζωντανή μουσική έφτασε σε επίπεδα «πάνω από το διπλάσιο» σε σχέση με την προ-πανδημική εποχή, με εταιρείες όπως η Live Nation και η Eventim να παράγουν έσοδα περίπου 27 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Προσθέτει ότι η αύξηση αυτή πιθανότατα οφείλεται στις αυξημένες τιμές εισιτηρίων, και όχι στον αριθμό των εισιτηρίων που πωλήθηκαν.

Συντάχθηκε από: savito


Συντονίσου στο MovRadio για να απολαύσεις όλες τις επιτυχίες που σημάδεψαν τον χώρο της Pop και Rock σκηνής.

AD
AD